Opel turbodieslový motor A20DT J,H,R Opel 2.0 CDTI

Opel Astra J,  Insignia,  Zafira C

Poslední dobou zaznamenáváme případy se zadřením motoru A20DTH z důvodů nedostatečného mazání.

Závada je ve většině případů zapříčiněna ztvrdnutím těsnícího kroužku mezi sacím košem a olejovým čerpadlem, které ztrácí těsnost a čerpadlo si začne přisávat vzduch.
V některých případech se závada projeví při studeném startu,  kdy se na palubním počítači objeví výstražné upozornění „Nízký tlak oleje“
Dále může za chodu motoru docházet k problikávání červené  kontrolky mazání motoru.OPEL A20DTH těsnění

Doporučujeme měnit toto těsnění po 150 tis km

Výměna obsahuje následující práce a materiál:
– motorový olej DEXOS 5W30
– olejový filtr + těsnění výpustného šroubu
– těsnění sacího koše
– těsnící tmel
– chemie
– spotřební materiál

Běžná cena opravy se pohybuje okolo 6000,- Kč včetně DPH.Opel 20CDTi A20DTH těsnění olejového čerpadla

Výměna těsnění sacího koše spolu s výměnou oleje zabere zhruba jeden den.